Jak vyrobit krabičku

3. dubna 2015 v 16:38 |  Ruční práce
Nemáte kam dát šminky? Či jiné věci? Mám tu jednoduchý návod, jak využít krabici od bot, aby vám zdobila stůl.



Pomůcky: Krabici, balící papír, lepidlo herkules, vteřinové lepidlo, řezák, nůžky, izolepa

1) Připravíme si krabici, odřízneme výko, pokud je k tomu přidělané.
2) Vyřízneme obdélník který pasuje do krabice jako přepážka.

3) Přilepíme vteřinovým lepidlem dovnitř krabice.
4) Vezmeme dostatečně dlouhý a široký kus balícího papíru a začneme pasovat do vnitřku krabice, můžete si pomoci naměřením části a přehnout, aby to dovnitř pasovalo. Napasujte nejprve jednu část.
5) Lepidlo dáme jen na půlku jedné části a pomalu přilepujeme. Až budem mít obě půlky nalepené, dáme lepidlo i na kraje, opatrně podle potřeby nastřihneme a lepíme. Balící papír by měl být tak veliký, aby vyčuhoval po nalepení z krabice.
6) Pokračujeme stejným způsobem i u druhé části. Pokud by vám náhodou kus balícího papíru scházelo, malý kosek dolepte.
7) Nakonec vezmeme nůžky a podle tvaru ustříhneme přečnívajíci konce. Konce můžeme ještě zalepit izloepou, aby se neodchlipovaly.

Stejným způsobem můžete udělat i svrchní část, pokud ji máte nepěknou. Můžete vzít i štětce, či pastelky. Fantazii se meze nekladou.
 

Portrétujem

17. ledna 2015 v 18:48 |  Vzpomínky

PORTRÉTUJEM


Nevím jestli sem se zmínila,ale chodím na uměleckou školu a v rámci 4. ročníku kreslíme portréty. Než jsme se to začali učit ve škole, tak jsem jich pár zkoušela sama, spíš jen tak pro zábavu. Jako neříkám, že jsem přeborník, spíš vůbec ne. :D Moje spolubydlící umí úplně úžasný protréty podle fotek. Já bohužel tak dobrá nejsem, hrozně jí to závidím! Ale ona na to má rozhodně talent, já se mohu akorád snažit ;)

Pro úplné začátečníky: Nejdříve se snažte kreslit obrysy, stínovaní dělá sice prostor, ale když netrefíte tvar, těžko se vám to pak povede. Na jednotlivé části doporučuji nejprve samotné studie (když ti nejde třeba pusa, tak si vezmi papír a několikrát si ji nakresli, uvidíš, jak se ti pak dostane do ruky).

Mám tu pár prací, co jsem kreslila před 4. ročníkem, podle fotky


Ano, dříve jsem si myslela kdovíjakej to je výkon, ale chápu, že netalentovanej člověk by to moc nenakreslil, ale teď s tím rozhodně spokojená nejsem! Od léta 2014 jsem udělala kus práce a pokročila. Ve škole jsme začínali kreslit bistu (sádrová hlava) a poté živý model (sedět 3 hodiny na židly a nehnout se není nic příjemné, ale u figurální kreby je to horší). U nás ve třídě si každý zakládá na něčem jiném, někdo na správnosti, jiný na stínování. Já se zaměřuju na podobnost. Neříkám, že když mi ulítne perspektiva, je to správné, ale když už někoho kreslím, záleží mi na tom, aby se to podobalo, což mým spolužákům se moc nevedlo, či se o to ani nesnažili. Bohužel učitelka v tom nic úžasného taky neviděla, a protože podle jejího vkusu, to nebylo perfektne vystínované, tak to většinou hodnotila horšími známkami.


Školní práce podle živého modelu (model si děláme sami ve třídě, postupně se střídáme, někteří živý model vůbec nekreslí, jen bisty, nebo si pozvou někoho, kdo jim za malý úplatek posedí).


Jednou za pololetí děláme klauzuru (práce, kde ukážeme, co sme se za půl roku naučili. Já svou klauzuru dokončila minulý týden, tak tady ji máte! :)


A nakonec mě kamarádka poprosila o její portrét, tak jsem využila volné 3 hodiny a nakreslila ji.


Ještě dodatečně přidává jeden portrét mé oblíbené herečky (Shailene Woodley) a kamarádky.



Seberevolta Liberec

2. ledna 2015 v 21:02 |  Seberevolta Liberec


Skupina byla založena v létě 2014. Vede jí Lea Jenčová (https://www.facebook.com/leontynka.jencova?fref=ts) a zástupcem je Pavel Bureš (https://www.facebook.com/skinster?fref=ts).
Naše skupina sice začala jako jedna ze seberevolťáckých komunit, ale my teď můžeme říct, že jsme samostatná jednotka, která není na nikom závislá. Jde nám o cvičení, přátelství, pomoc a mnoho dálšího.
Scházíme se 3x týdně (středa, pátek, neděle) většinou kolem 4 hodiny ;)
V zimě si pronajímáme tělocvičnu, chodíme společně do fitka, v létě cvičíme v lesoparku, či na hřišti.
Každého nováčka vítáme s otevřenou náručí, stačímu pouze cvičební úbor.
Naši komunitu najdete na facebooku https://www.facebook.com/pages/Seberevolta-Liberec/1489022884710574?fref=ts

Teď pár střípků ze života Liberecké Seberevolty





Cvičení ve Vratislavicích (lesopark)


Grilovačka


Koncert Revolty v Turnově




Venkovní tréning


Exhibice v Plaze Liberec


Výlet na Ještěd


Potravinová sbírka


Jeden z tréningů v tělocvičně


Exhibice na základní škole pro 1. i 2. stupeň


Tréning



Návštěva diagnostického ústavu, pomoct dětem na vánoční čas


Kinování


Pokud jsme tě zaujali a máš zájem přdat se, koukni určitě na facebook nebo na youtube (https://www.youtube.com/channel/UCp9uMN6uJTlj05Ph0cYwjXQ), kde se o nás dozvíš ještě mnohem více. Rádi tě přijmeme mezi sebe!
 


Seberevolta?

29. prosince 2014 v 21:29 |  Seberevolta Liberec

SEBEREVOLTA


Tvoříme novou pozitivní komunitu,
která se snaží inspirovat ke zdravému životnímu stylu
a chce zvýšit vědomí ve společnosti kladením důrazu
na hodnoty jako zodpovědnost, pokora, úcta, morálka, poctivost,
disciplína, vytrvalost, tvořivost, spolupráce, přátelství, tolerance,
mír, láska, jednota, zábava a pokojná bojovnost.




Na úvod jsem vám sem přidala citát, který uvidíte na každém seberevolťáckém tričku. Seberevoltu založil Marek Kaleta (Revolta) a Adam Raw, kteří chtěli přispět k rozvoji dnešní mládeže. Po celé České republice se rozrostly komunity, které na základě těhlech dvou se začaly scházet a společně cvičily a lákaly do toho i všechny kolem sebe jakéhokoliv věku a síly. Seberevolta a workout k sobě prostě patří. Ovšem nic netrvá věčně a ti dva se pohádali a hromada komunit se rozpadlo, či si začali měnit jména atd.. (Podle mě vůbec nepochopily, o co jim původně šlo. Byly jen stádo ovcí, kteří chvíli něčemu věří a chvíli zase ne. Ale to je pouze můj vlastní názor.) Základem dobré komunity je také přátelství, podpora, láska, síla, dobrá nálada, hecování a spoustu jiných věcí, a to očividně některé komunity nikdy nenašly, proto se tak rychle rozpadly.

Jinak jestli se chcete dozvědět více o Samotné seberevoltě, navštivte stránku: http://www.seberevolta.cz/




Vánoční

29. prosince 2014 v 11:17 |  Solo
Tak jsem se rozhodla si zříjemnit vánoční čas a pustit se zas do jedné písničky :) To mě taky donuitilo založit si účet na soundcloud, kde člověk může dát jen písničky bez vieoklipu, či přihlouplejch obrázků.
Jinak všem dodatečně přeji příjemné prožití vánočních svátků, Vánoce už jsou sice za náma, ale čeká nás silvestr, tak moc neblbněte ;)

Písnička z filmu polar expres - when christmas comes to town :)

Odkaz:

10 potravin pro rychlejší spalování

10. dubna 2014 v 20:09 |  Hubnutí
Hubnete ale moc vám to nejde? Zkuste malé pomocníci , které najdete skoro v každé domácnosti, či se dají snadno koupit v obchodě.
1. Zázvor
Zázvor, díky své pikantní chuti, je vhodným kořením na celou řadu jídel. Pravidelná konzumace zázvoru má nejenom blahodárné účinky, ale může se projevit i na vaší snaze jak zhubnout Pikantní jídla napomáhají při hubnutí, díky tomu že zvyšují teplotu těla což je dobré pro rychlejší metabolismus a spalování kalorií.Zázvorový čaj také podporuje trávení. Doporučovaná konzumace zázvorového čaje je třikrát denně.
2. Zelený čaj
Zelený čaj patří bezpochyby mezi vůbec nejoblíbenější čaje. Zajímavé je porovnání účinku pití zeleného čaje na spalování tuků při cvičení. Dle některých zdrojů se při fyzické aktivitě a pití zeleného čaje zvýší účinnost spalování tuků až po polovinu, což už je hodně znát. Důležitý je pohyb ale i samotný čaj. Ten by měl být kvalitní a čerstvý. Doporučuji pít pouze kvalitní sypané čaje. Příprava není tak snadná jako vhození pytlíku do vody, nicméně pití čaje je určitým druhem obřadu a kvalitní čaj si kvalitní přípravu zaslouží.Co se týče míry pití zeleného čaje, tak ta je prakticky neomezená. Podle kvality čaje se dá říci, že za den bychom neměli překročit zhruba 1 litr vypitého čaje. Není vhodné pít čaj ve večerních hodinách. Důvod je nasnadě; zelený čaj má výrazné osvěžující účinky. Mohlo by se vám snadno stát, že po večerním popíjení zkrátka neusnete. Ideální je dopít zelený čaj zhruba 6 hodin před ulehnutím.
3. Citron
Jeho výhodou je vysoký obsah vitamínu C, protože díky němu budete mít silnou imunitu. Ale v souvislosti se spalováním tuků je důležité to, že vitamíny obsažené v citronech podporují tvorbu -karnitinu, což je látka výrazně přispívající ke spalování tuků. Citron také podporuje očistu orgánu, jako jsou játra či ledviny.
4. Česnek
Česnek je zdrojem mnoha vitamínů a prospěšných látek. Účinné látky z česneku dokáže tělo velmi rychle vstřebat a krev je dopraví do každé buňky. Nakonec jsou vyloučeny přes pokožku. Česnek podporuje uvolňování noradrenalinu, tím mobilizuje tukové zásobovány. Ovšem, aby byl česnek účinný, je nutné jej nijak neupravovat. Použijte česnek syrový buď v pomazánce, na chlebu nebo přidáním do omáček až na talíři. Optimálně jezte 2 - 3 stroužky kvalitního česneku denně a budou se vám rychleji spalovat tuky.
5. Ananas
Ananas je pravděpodobně nejznámější spalovač tuků a spousta dietních pokusů se zakládá právě na něm. Zázračnou složkou ananasu, která má štěpit tuky, je jedinečný enzym - bromelin. Enzym ve skutečnosti dokáže štěpit proteiny, ale má pouze zanedbatelný efekt na výměnu tuků. I když vám ananas v hubnutí příliš nepomůže, může být velmi prospěšný vašemu trávení. Pomůže vám strávit maso, mléčné výrobky nebo třeba luštěniny. Kromě toho plátkem ananasu účinně zaženete svůj hlad.
6. Med
Med podporuje a urychluje metabolismus, který pomáhá tělu spalovat tuky. Med má zdravější glykemický index (GI) než cukr, proto nezpůsobuje rychlé zvýšení hladiny krevního cukru, ale cukr je pozvolna vstřebáván do těla. Nejefektivnější je jíst med ve vystydlém odvaru ze skořice večer před spaním a půl hodiny ráno před snídaní.
7. Cibule
Moderní věda přisuzuje cibuli roli ochránce před srdečními záchvaty a je dále považována za významného regulátora škodlivého cholesterolu. Syrová i vařená snižuje krevní tlak, ředí krev a rozpouští sraženiny. Syrová cibule pak silně podporuje zažívání a pomáhá při nadýmání, zácpě a jaterních potížích. Povzbuzuje trávení a vstřebávání živin.
8. Vejce
Nejnovější výzkumy tvrdí, že jedno vejce denně je pro dospělého člověka dokonce zdravé a výživné. A pokud si dáte vejce k snídani, své šance na zhubnutí zvýšíte. Důvodem je, že vejce jsou plná bílkovin a zasytí vás na dlouhou dobu. Pokud sníte bílkoviny po ránu, zaplníte si žaludek a potom jíte během dne méně.
9. Chilli
Chilli pomáhá hubnutí díky látce, která se nazývá kapsaicin. Ta výrazně zvyšuje rychlost metabolismu. Samozřejmě ti nepomůže, když budeš jíst pálivé od rána do večera. Pokud ho však doplníš do svého jídelníčku, uděláš jen dobře. Nejvhodnější alternativou je i pomeranč.
10. Mléko a podmáslí
Podmáslí obsahuje probiotické bakterie, které podporují trávení, v mléce je zase podobně jako třeba v sýrech kyselina linolová neboli CLA, která vyplavuje tuky do svalů, kde se mohou spálit. Ve prospěch mléčných výrobků hovoří také obsah bílkovin a v případě mléka či podmáslí přitom také spíše menší množství tuků.

Nový pohled

3. března 2014 v 18:18 |  Hubnutí
V poslední době mě hodně inspiruje kamarádka a proto jsem se rozhodla, že se s váma podělím o svůj nový pohled. Ale nejdřív něco o mé kamarádce Terezce. Terka mi vždycky přišla jako normální holka, hezky se oblíkala, kočka. A najednou ji v Liberci zastavila paní, že ji chtějí do modelingu. Bohužel jí řekli, že musí zhubnout jinak ji budou fotit pouze obličej. Od té doby držela přísnou dietu, bez sladkýho, pořád nějaký salátky. Ona opravdu zhubla. Asi né tolik kolik chtěla ale pak už tu dietu nedržela tak přísně. Když jsem s ní v poslední době strávila nějaký čas, tak sem nemohla uvěřit svým očím. To co ona dělá není dieta, je to její životní styl, nevím jestli to takhle bere i ona ale je to naprosto perfekt. Jde o to že člověk se musí umět těšit na jídlo a né cpát se od rána do večera. Jde o to vybírat si potraviny všeho druhu (maso, zelenina, ovoce, šunka, cornfleaky,...) Také začala Terezka poctivě cvičit, ale né proto že drží dietu, ale že to prostě do života patří: pohyb. Je to skvělý se na ní koukat a říct si že je to všechno její zásluha. Terezko, děkuju ti, že sem měla tu čest tě poznat :* ;)

Hubneme v noci

22. ledna 2014 v 22:09 |  Hubnutí

Hubnutí v noci??

Je to vůbec možné? Vzdyť tělo si chce taky odpočinout! S přírodními cukry můžeme nastartovat metabolismus a v noci spalovat tuk a cukry.
Díky medu a skořici může jít všechno. Vědci dokazují, že spálíme víc jak kilo týdně a to bez námahy. Sama to teď zkouším, ale lžíci medu před spaním znají i naše babičky. Nastartuje to metabolismus a ten pak maká celou noc zatím co my spíme. Navíc pak máme druhý den ještě menší chuť k jídlu.
Ale tohle je jen teorie, vyzkoušejte sami :)

Mých 5 HP a ještě něco navíc

22. ledna 2014 v 21:58 |  Hubnutí

Mých 5 Hubnoucích Pravidel

Sestavila jsem si pár pravidel, které není vůbec snadné dodržovat, ale s nimi jde hubnutí samo. Po jednom týdnu už ani člověku nepřijde, že drží dietu.

1) Jez 5 jídel denně bez sladkého a smaženého!
2) Vypij denně min. 2 litry neslazeného pití (čaj, vodu,...)!
3) 3x - 4x týdně cvič min. 30 minut!
4) Každé ráno si dej 10 minut rozcvičku!
5) 2x týdně si dej malou sladkou odměnu!

Zdá se to velmi jednoduché ale není. Né každý má natolik silnou vůli aby tyto body dodržoval. Jdeš do toho? Napiš mi a tvůj úspěch můžu zveřejnit na stránkách :)

úvod

22. ledna 2014 v 21:44 |  Hubnutí

HUBNEME!

Puberta skončila a vy chcete schodit pá kil? Moc ráda vám dám několi tipů. Já už se nějaký čas snažím zhubnout, má to výsledky, ale malé. Jde to pomalu, když nedržím žádnou drastickou dietu. Ale poslední dobou jsem zjistila několik užitečných tipů, jak si hubnutí zpříjemnit. Postupně se s vámi budu o vše dělit a doufám, že vás inspiruji. Držím palce a jen do toho! Mrkající

Kam dál